makian01

makian01

makian01

makian01

بخش لبنی کشور ایران سرمایه گذاری فنلاند

بخش 
لبنی کشور ایران سرمایه گذاری فنلاند را جذب کرد یک شرکت فنلاندی قرار میباشد فناوری هایی برای توسعه صنعت های لبنی مثل تولید کره به جمهوری اسلامی ایران وارد نماید . 
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، یک صادرکننده جنس های لبنی گفت: وزارت کشاورزی فنلاند در نظر داراست با انتقال تجارب و صادرات با ایران تعامل داشته باشد . 
«امیر اسلام‌نژاد» ادامه داد کمپانی فنلاندی والیو یک عدد از شرکت‌های بلندمرتبه لبنیات اروپا و فنلاند می‌باشد که با بیش از ١١٠ سال سابقه فعالیت، به بازار جمهوری اسلامی ایران نگاه راهبردی دارااست و می خواهد فعالیت خویش را از سرزمین ما به کشورهای دیگر خاورمیانه توسعه و گسترش دهد . 
وی تامین نیازمندی‌های لبنیات، تحقیق و توسعه، ایجاد جنس کیفی و سلامت و انتقال فناوری را از اهداف سرمایه گذاری این کمپانی در کشور‌ایران برشمرد . 
به گفته وی، این کمپانی در فنلاند، سوئد و آ‌لمان بیشترین بازار را دارد و بتازگی به حوزه اسکاندیناوی وارد گردیده می‌باشد . سهامداران این کمپانی را دامداران تشکیل می دهند و از مواد اول غیرتراریخته و فاقد هر جور آنتی بیوتیک فراورده های خویش برای ساخت محصول ها استفاده می کند . 
وی سرانه مصرف شیر در فنلاند را سالیانه ٣٥٠ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: سرانه مصرف شیر در کشور ایران کمتر از ١٠٠ کیلوگرم در سال می باشد . 
اسلام‌نژاد یاداوری کرد ٩٠ درصد کره مصرفی ایران از سایر کشورها بویژه نیوزیلند وارد می شود و ادامه داد: یکی از عرصه های مورد نظر این شرکت برای فعالیت در بازار ایران، عرضه فراورده‌های لبنی بویژه کره است . 
او تصریح کرد: تلاش داریم بتدریج فناوری ایجاد کره را بدون محدودیت به جمهوری اسلامی ایران وارد کنیم . 
به گفته وی، ایران به تیتر راس می تواند در صادرات لبنیات به کشورهای ناحیه نقش بسزایی داشته باشد . 
وی افزود: بازار مصرف کشور ایران و حیطه حدود 400 میلیون نفر را شامل می شود اما راه و روش های طولانی اداری، کمبود استانداردهای لازم، کیفیت ناچیز شیر و مهم‌تر از همه سقف ارزش تعیین گردیده بوسیله اداره تعزیرات مهم‌ترین مشکل ها این بخش هست . 
به گفته وی، فردا (سه شنبه) مدیرکل امور بین الملل وزیر کشاورزی فنلاند برای حضور در سمیناری در موضوع چرخه ساخت و صادرات لبنیات به کشور‌ایران می آید و در سمیناری یک روزه با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، بخش سری شرکت می نماید . 
نمایندگان سه دانش گاه برتر فنلاند در موضوع لبنیات، یادگرفتن و تصحیح نژاد دام و طعام هم در این سمینار حضور می یابند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.