makian01

makian01

makian01

makian01

کاربرد کنجاله آفتابگردان درخوراک دام و طیور

کاربرد 

کنجاله آفتابگردان درخوراک دام و طیور کنجاله 

آفتابگردان چیست؟ آیا کاربرد این جنس درخوراک دام و طیور با اعتنا به ارزش آن برای دامداری ها و مرغداران صرفه اقتصادی دارد؟ 

کنجاله آفتابگردان جنس جانبی فرایند روغن کشی دانه آفتابگردان می باشد که می تواند بعنوان یک جنس ایده آل در خوراک دام و طیور مسئله به کارگیری قرار گیرد . 

ماشین آلات خوراک دام

از آنجائیکه ارزش گذاری کنجاله های حاصل از دانه های روغنی در بازار بر مبنا محتوی پروتئین آنها فیس گیرد ، در فیض در مقایسه کنجاله آفتابگردان با کنجاله سویا، اقتصادی بودن و کاربردی بودن این متاع بیش از پیش آشکار می گردد، که می تواند به تیتر آیتم ای مناسب جهت جایگزینی در جیره ها ی غذا دام و طیور در لحاظ گرفته شود . 


کاربرد 

کنجاله آفتابگردان درخوراک دام و طیور کنجاله آفتابگردان یک عدد از چهار کنجاله ایجاد شده از دانه های روغنی می باشد که در سراسر دنیا تولید و در طعام دام و طیور استفاده می گردد . کنجاله آفتابگردان دارای امکان بالایی در جیره غذایی نشخوار کنندگان و غیر نشخوار کنندگان به عنوان تامین کننده پروتئین، می باشد . این مال می تواند جایگزین کنجاله سویا در جیره های غذایی دام شود . همچنان، کنجاله های آفتابگردان با محتوی فیبر پایینتر و پروتئین فراتر می توانند در جیره غذایی طیور استعمال گردند . 

یک عدد از مزیت های کنجاله آفتابگردان، مقادیر بالای متیونین موجود در آن می باشد که در چهره مخلوط شدن با دیگر کنجاله ها می تواند در ایجاد غذا دام و طیور با کیفیت بالاتر و مفیدتر موثر باشد . 


کنجاله 

آفتابگردان در جیره گاوهای شیری از پاراگراف کاربرد اختصاصی کنجاله آفتابگردان می توان به استفاده آن در جیره گاوهای شیری اشاره نمود . فیض پژوهش ها نشان داده می باشد که به کارگیری کنجاله آفتاب در جیره غذایی گاوهای شیری به یاور کنجاله سویا منجر به افزایش تولید شیر و ساخت منشاء بی نقص تری از پروتئین قابل جذب در مقایسه با به کار گیری از کنجاله سویا به تنهایی در جیره غذایی ، شده می‌باشد . 


علاوه بر این، کنجاله آفتابگردان قادر است در جیره مرغ های تخم گذار و گوشتی به کارگیری گردد . واضح میباشد درصورتی که منشا لیزین کنجاله آفتابگردان در جیره غذایی مرغ های تخم گذار تامین گردد به راحتی می بضاعت و توان آن را جایگزین کنجاله سویا در جیره های غذایی نمود و با اعتنا به مقایسه ارزش این دو مال در بازار، می تواند به عنوان مورد جایگزین و مناسب در لحاظ گرفته شود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.