makian01

makian01

makian01

makian01

مقالات تخصصی زمینۀ کاری شما در ویکی‌پدیای فارسی

مقالات 
تخصصی زمینۀ کاری شما در ویکی‌پدیای فارسی همانطور که گفتیم، وقتی که مقاله‌ای در زمینۀ یکی از بحث‌های تخصصی فعالیت خود منتشر کردید، بد نمی باشد در صورتیکه به ورقه ویکی‌پدیای آن هم نگاهی بیندازید و اگر مطلبی در آن جا افتاده بود (و شما در مقالۀ خویش به آن پرداخته بودید)، این ورقه ویکی‌پدیا را کامل‌تر فرمائید و لینک وب سایت خود را به عنوان مبداء قرار دهید . حتی هیچ بعید نمیباشد که صفحه‌ای برای مسئله موضوع لحاظ شما نباشد . در این حالت می توانید یک ورقه جدید برای این مقاله ایجاد نمایید و تمام دانسته‌های خویش را در صفحۀ ویکی‌پدیا وارد نمایید . 

البته پیشاپیش از شما خواهش دارم و به شما هشدار می‌دهم که با مطالب و لینک‌های بی‌ربط کارایی در تصاحب کردن بک لینک و پیوند از وبسایت ویکیپدیا نکنید . اینکار خیر صرفا سبب ساز هر چه بخش اعظم آلوده شدن فضای اینترنت می‌شود، بلکه سبب ساز می‌شود تارنما شما نزد اشخاصی که این مطلب را می‌خوانند، بدنام شود . به علاوه، هر لحظه ممکن است لینک و پیوند شما بوسیله یک کاربر دیگر (که فهمیده شما تنها قصد اسپم کردن داشته‌اید) منزه شود و زحمات شما به هدر رود . 

پس فقط وقتی در ویکی‌پدیا عمل کنید که راجع به یک موضوع، حرفی برای گفتن دارید، از آن مطمئنید و همین صحبت شما در مقاله‌ای که به عنوان منشاء ذکر میکنید وجود داراست . 

درست میباشد که با این کار شما تنها یک لینک به چهره nofollow به دست خواهید آورد، ولی خب همین فعالیت نیز در طولانی‌مدت تاثیر نیکی بر سئوی تارنما شما خواهد گذاشت . 

لینک‌های 
شکسته ویکی‌پدیا را احیا کنید نکته حرفه‌ای: برخی مواقع هم وجود دارااست که شما به کاغذ ویکی‌پدیای مربوط به مطلب خود رجوع و برگشت می‌کنید و متوجه میشوید که با وجود بدون نقص بودن مطلب، یک لینک و پیوند وخیم در در بین منابع وجود دارد . در این حالت (اگر مقاله شما دارای ربط است) میتوانید این لینک خراب را با آدرس مقاله خویش جایگزین کنید تا نیز به ویکی‌پدیا لطفی کرده باشید و هم یک بک پیوند برای خود ساخته باشید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.