makian01

makian01

makian01

makian01

متیونین و لیزین در جیره گاوهای شیرده

متیونین 
و لیزین در جیره گاوهای شیرده جایگاه 
متیونین و لیزین در جیره گاوهای شیرده و پرواری چیست؟ اسید های آمینه حفظ گردیده را از چه مراکزی با ارزش مطلوب می توانایی خرید نمود؟ 
از جمله خط مش های ارتقا بهره وری جیره، بهبود توازن اسیدهای آمینه می‌باشد . در موقعیت تغذیه گاوهای شیرده با جیره های بر مبنا ذرت، دو اسید آمینه متیونین و لیزین، اولین محدود کننده ها می باشند . 
متیونین 
در جیره گاوهای شیری کامل کننده کردن جیره ها با متیونین حفظ شده درحال حاضر در اکثری از مزارع گاو شیری به روش ای معمول تبدیل شده است . فرآیند مشاهده شده ارتقا یک درصد در پروتئین شیر به ازای 10 گرم متیونین نگهداری گردیده در جیره های دارای کمبود متیونین می باشد . 

لیزین 
در جیره گاوهای شیری داده ها محدود تری در ارتباط با لیزین در دسترس می‌باشد . متابولیسم از 5/5 تا 7/8 درصد نشان داده گردیده می‌باشد . با این اکنون عمده این مطالعات در قوانینی ارتقاء تولید شیر را گزارش نموده اند که متیونین محافظت گردیده نیز مورد به کارگیری قرار گرفته، و در بعضی مطالعات هم سودمندی قابل توجهی حاصل نشده هست . 

نسبت 
مناسب لیزین به متیونین مطالعات شواب و همیاران در دانش گاه نیوهمپشایر نشان می دهد که نسبت مطلوب لیزین به متیونین در پروتئین قابل متابولیسم، برای دستیابی به بیشینه محتوای پروتئین شیر بر شالوده گونه NRC به ترتیب برابر 2/97 و 2/82 و بر اساس نوع CPM برابر با 2/90 و 3 می باشد . 
مراکز 
فروش گندم شکسته درجه یک ارزش مناسب آیا می دانستید گندم شکسته در کیفیت های متعدد و در اشکال مرتبه یک و رتبه دو هستند؟ آیا تمام مرکز ها دان مرغی را با یک بها واحد و مناسب به فروش می رسانند . 

گندم شکسته این ایام به یک عدد از کیمیا ترین تولیدها در حوزه خوراک دام و طیور تبدیل گردیده می باشد . تقاضای زیاد برای این جنس و ساخت کم آن سبب ساز شده تا دسترسی به گندم شکسته به راحتی امکان پذیر نباشد . 

نحوه 
خرید گندم شکسته گندم شکسته با توجه به کیفیت آن با بها های مختلفی در بازار عرضه می شود . اما فروش گندم شکسته با هر سکو کیفیتی طبق مقررات خاصی به فروش می رسد . 

برای خرید گندم شکسته با کیفیت بالا و بها مطلوب می بایست این مال را پیش خرید نمود . این عمل منجر حصول اطمینان از خرید یک جنس با جایگاه کیفیت بالا و نرخ ذیل نسبت به دیگر مرکزها دهنده می شود . 

بازرگانی دیرین پیشنهاد های گندم شکسته مشتریان خود را از کارخانه های معتبر تهران، کرج، قزوین، رشت و دیگر مناطق در کمترین فاصله وقتی ممکن ارسال می کند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.