makian01

makian01

makian01

makian01

کمک به تغذیه غذای مقرون به صرفه برای دام

Novus International، Inc.
در Novus، ما به توانمند سازی افرادی که در کشاورزی حیوانات - از مزرعه تا میز می گذریم - با ابزار و دانش به منظور تأثیر مثبت در جوامع محلی و جهان اعتقاد داریم.
چشم انداز اصلی ما: "کمک به تغذیه غذای مقرون به صرفه، غذایی سالم و دستیابی به کیفیت بالاتری از زندگی" کمک می کند تا به نوآوری های مبتنی بر علم برسیم که بر چالش های اصلی مواجه صنعت کشاورزی جهانی حیوانات استوار باشد. ما متعهد به پایداری خط سوم سهمیه: پیشرفت های اجتماعی، اقتصادی و محیط زیست است. قابلیت اطمینان در مورد یافتن شیوه های جدید زندگی، کار و نوآوری است که نیازهای فردی، کسب و کار و جامعه را برآورده می سازد بدون اینکه به نیازهای نسل های آینده برسد.

ما به طور مداوم به عنوان یک سازمان برای ارزیابی اینکه چگونه می توانیم خودمان را از طریق فکر و اقدام نوآورانه به سوی شیوه های کسب و کار پایدار و ارائه محصولات عرضه کنیم، کار می کنیم.

دانشگاه بریتیش کلمبیا
هدف دانشگاه برنامه برابری حیوانات بریتیش کلمبیا بهبود زندگی حیوانات از طریق تحقیق، آموزش و پرورش عمومی است.

دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال 1997 برنامه رفاه حیوانی را برای بهبود رفاه و مراقبت های انسانی حیوانات در بخش کشاورزی، تحقیقات، همراهی و دیگر مناطق تاسیس کرد و برای ایجاد یک توافق بر پایه دانش در مورد مسائل اخلاقی وسیع تر که در مورد استفاده انسانی بوجود می آیند از حیوانات. این برنامه از طریق تلاش های فعال در زمینه تدریس، تحقیق و اطلاع رسانی عمومی به این مسائل می پردازد.

در دهه اول، برنامه رفاه حیوانات به یکی از بزرگترین و رعایت مراکز علمی رفاه حیوانات در سراسر جهان تبدیل شده است و تحقیقاتش موجب بهبود حیات حیوانات در سراسر جهان شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.